Ramon Amich, sorpresa a AUGA

Ramón Amich Llacuna va poder, finalment, venir a Auga. La pandèmia i els seus viatges ens ho havien fet ajornar.

I donem fe que no va  decepcionar gens. Tot el contrari.

Ramón Amich és President de NIELSEN SPORTS ESPAÑA SL, una empresa americana que va iniciar la seva activitat al 1924. Nielsen compta amb quaranta-mil empleats al món. Opera en temes relacionats amb la publicitat.

Com es mesura? Què fa Nielsen Sports?

Un exemple: En la retransmissió televisiva d’un Barça-Madrid es poden veure a tocar de la gespa una colla de panels anunciadors d’una determinada cervesa o de qualsevol altre producte. Doncs bé, en aquell mateix instant, a la Xina o a qualsevol altre país del món, els anuncis que és veuen pels televisors darrera les jugades futboleres son anuncis d’altres productes.

La precisió informàtica de la substitució i l’aprofitament publicitari de la jugada és inaudit visualment. I no cal ni imaginar el preu pagat pels dos anunciants.

Ramón Amich fou molt aplaudit per un públic que ja ha recuperat els nivells d’assistència de fa dos anys, però segueix amb mascareta.